W jakim przedziale czasowym mogę reklamować przesyłkę?
W przypadku zagubienia przesyłki lub jej uszkodzenia, należy to zgłosić naszej firmie w ciągu 5 dni od stwierdzenia tego faktu.
Reklamacje związane z opóźnieniem przesyłki należy zgłosić w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki.
W jakich przypadkach reklamacja nie może zostać rozpatrzona?
Twoja reklamacja może zostać odrzucona w następujących przypadkach:
-
Reklamacja nie została zgłoszona w wymaganym terminie, który określamy w dziale Reklamacja przesyłki
-
Wysłane towary znajdują się na naszej liście towarów objętych zakazem wysyłki na eksport
-
Towar nie został prawidłowo zapakowany i nie był wystarczająco zabezpieczony przed uszkodzeniem wewnątrz opakowania
-
Nie otrzymaliśmy potwierdzenia odbioru przesyłki oraz dokumentów potrzebnych do dopełnienia reklamacji
Termin dostawy ekspresowej nie został dotrzymany. Czy można złożyć reklamację w związku z opóźnieniem?
Tak, opóźnienia w dostawie ekspresowej można zgłaszać pod warunkiem, że termin dostawy był gwarantowany. W takim przypadku otrzymasz zwrot różnicy w opłatach pocztowych między dostawą ekspresową a standardową. Przed zamówieniem usługi ekspresowej zalecamy kontakt z naszą obsługą klienta i sprawdzenie czasu dostawy. W niektórych lokalizacjach czas dostawy może ulec wydłużeniu, a termin dostawy nie jest gwarantowany. W takim przypadku reklamacja nie zostanie przyjęta.
Ile czasu zajmie rozpatrzenie reklamacji?
Zgodnie z prawem termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 30 dni od dnia jej otrzymania. Postaramy się jednak rozpatrzyć Twoje zgłoszenie jak najszybciej. Wynik postępowania reklamacyjnego otrzymasz pisemnie na swój adres e-mail.
Jakie dokumenty będą Ci potrzebne do złożenia reklamacji?
Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, poprosimy Cię o uzupełnienie informacji dotyczących Twojej przesyłki oraz przesłanie niezbędnych dokumentów. Zwykle są to zdjęcia przesyłki, faktura za towar lub oświadczenie i potwierdzenie odbioru przesyłki przez kuriera. W niektórych przypadkach nasz przewoźnik może również przeprowadzić kontrolę fizyczną pod kątem uszkodzeń, więc zachowaj materiał opakowaniowy.
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie
Reklamacja przesyłki .
Kiedy otrzymam zwrot środków na moje konto?
Jeśli anulujesz zamówienie, które zostało już przez Ciebie opłacone, a wysyłka nie została zrealizowana, zwrócimy pieniądze na Twoje konto. Kwota zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od anulowania zamówienia.
Czy zostanie naliczona opłata za anulowanie zamówienia?
Jeżeli odbiór jeszcze się nie odbył, a przesyłka nie została przekazana przewoźnikowi, istnieje możliwość bezpłatnego anulowania zamówienia. W związku z tym nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów, a opłata pocztowa zostanie zwrócona tak szybko, jak to możliwe.
Czy muszę anulować zamówienie i utworzyć nowe, jeśli chcę poprawić adres odbiorcy?
Możesz zmieniać adresy do momentu odebrania przesyłki przez kuriera. Gdy paczka jest już w drodze, zmiana szczegółów dostawy jest skomplikowana i może powodować opóźnienia w dostawie. Dlatego zalecamy dokładne sprawdzenie wszystkich szczegółów przesyłki przed złożeniem zamówienia.