Anulowanie / zwrot pieniędzy
Odpowiedzi na najczęstsze pytania
Czy mogę anulować przesyłkę, która została już opłacona?
Zamówienie można anulować, pisząc na nasz adres e-mail lub dzwoniąc pod numer działu obsługi klienta.
Czy moja wpłata zostanie zwrócona?
Zwrot wpłaty zostanie dokonany na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od daty uiszczenia opłaty za przesyłkę.
Wysłałem paczkę do odbiorcy, ale muszę ją zwrócić. Czy to możliwe?
Jeśli przesyłka jest już w drodze do odbiorcy, nie możemy zagwarantować, że będziemy w stanie ją zatrzymać. Mieliśmy podobny przypadek i udało się nam przesyłkę zwrócić. W takiej sytuacji zalecamy jak najszybciej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Odbiorca odmawia przyjęcia przesyłki, czy zostanie ona zwrócona?
Jeśli odbiorca odrzuci przesyłkę, jest ona automatycznie odsyłana na adres nadawcy na jego koszt.
Czy zostanę obciążony opłatą za przesyłkę zwrotną?
Jeśli przesyłka zostanie zwrócona z uzasadnionych przyczyn, nadawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej zgodnie z regulaminem.
Szybkie kontakty
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami.
info@paczkazagranice.pl