Dostawa przesyłek
Odpowiedzi na najczęstsze pytania
Jak zmienić adres dostawy?
Wszelkie zmiany w adresie dostawy prosimy przesyłać na nasz adres e-mail wraz z numerem zamówienia, a my z przyjemnością dokonamy zmiany adresu.
Co się stanie, jeśli w dniu doręczenia nie będę obecny pod wskazanym adresem?
Możemy zaplanować odbiór przesyłki na inny dzień roboczy, a w przypadku przewoźników UPS lub TNT możemy przesunąć godzinę odbioru.
Kierowca nie zastał mnie, kiedy dostarczycie moją przesyłkę?
Zwykle podejmowane są 3 próby doręczenia. Jeśli paczka nie zostanie doręczona w danym dniu roboczym, zostanie ona automatycznie doręczona następnego dnia.
Ile czasu zajmie dostarczenie przesyłki?
Dostawa zależy od rodzaju przewoźnika wybranego podczas składania zamówienia. Przy wyborze usługi ekspresowej paczka jest dostarczana w ciągu 1 dnia roboczego, w przypadku usługi standardowej w ciągu 4-6 dni roboczych.
Czy przesyłka zostanie dostarczona bezpośrednio do odbiorcy, czy do punktu odbioru?
Przesyłki są zawsze dostarczane na adres odbiorcy. Nie ma więc potrzeby szukać innego miejsca odbioru.
Czy otrzymam informację, że paczka została dostarczona?
Tak, zostaniesz o tym powiadomiony bezpośrednio przez przewoźnika lub możesz dowiedzieć się o doręczeniu w systemie śledzenia przesyłek po wprowadzeniu numeru paczki, który zostanie do Ciebie wysłany podczas tworzenia zamówienia.
Czy dostarczacie przesyłki na adres skrytki pocztowej?
Niestety nie dostarczamy przesyłek na adres skrytki pocztowej, przesyłka powinna zostać dostarczona bezpośrednio do odbiorcy.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, wyślij wiadomość z numerem zamówienia i nowym adresem dostawy na nasz adres e-mail.
Czy realizujecie dostawy w weekendy?
Nie dostarczamy przesyłek w weekendy, dostarczamy je tylko w dni robocze. To samo dotyczy odbioru. Zamówienia można jednak składać w dowolnym czasie, nawet w weekendy. Zamówienie zostanie zrealizowane w następnym dniu roboczym.
Czy realizujecie dostawy także w dni wolne od pracy?
Niestety, kurierzy nie realizują dostaw w dni wolne od pracy, dostawa i odbiór odbywają się tylko w dni robocze.
Szybkie kontakty
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami.
info@paczkazagranice.pl