Odbiór przesyłek
Odpowiedzi na najczęstsze pytania
Jak mogę skontaktowac się z kierowcą?
Niestety, nie udostępniamy kontaktów do kierowców. Dzwonienie podczas jazdy mogłoby opóźniac dostarczenie paczek.
O której godzinie mogę spodziewać się odbioru mojej paczki?
W firmie DPD w dniu odbioru otrzymasz wiadomość sms z dostępnym przedziałem czasowym do odbioru. W przypadku UPS i TNT jest to zazwyczaj między godziną 10 a 15, a w przypadku Pragi między 13 a 16. W niektórych lokalizacjach czas odbioru może być inny.
Czy odbiór odbywa się bezpośrednio pod wskazanym adresem, czy trzeba przywieźć paczkę do podanej przez waszą firmę lokalizacji?
Standardowo paczkę odbiera się bezpośrednio pod wskazanym adresem, można jednak dostarczyć ją do magazynu przewoźnika na podstawie dostarczonych przez nas dokumentów.
Czy możecie odebrać przesyłkę dzisiaj?
Jeśli zamówisz wysyłkę w godzinach porannych, firmy UPS i TNT odbiorą przesyłkę tego samego dnia. W Warszawie możliwy jest również odbiór przesyłki w godzinach popołudniowych, dlatego możliwe jest składanie zamówień później, ale nie później niż o godzinie 16:00.
Kiedy należy zamówić wysyłkę, aby została odebrana w ten sam dzień?
W przypadku firm UPS i TNT zalecamy złożenie zamówienia do godziny 11:00. W przypadku firmy TOPTRANS do 8:30.
Czy kurier pomoże mi w przeniesieniu przesyłki?
Usługa dostawy z wniesieniem zależy od umowy z konkretnym kurierem. Jeśli jest na to czas, kurier chętnie pomoże.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed odbiorem przesyłki?
Kurierzy nie są zobowiązani do kontaktowania się z nadawcą przez telefon, ale zazwyczaj dzwonią do niego, aby omówić szczegóły odbioru i zapewnić jego pomyślny przebieg.
Szybkie kontakty
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami.
info@paczkazagranice.pl