Reklamacje
Odpowiedzi na najczęstsze pytania
Przesyłka została uszkodzona, jak mogę zgłosić reklamację?
Prosimy o bezzwłoczne zgłoszenie reklamacji na piśmie na adres reklamacja@paczkazagranice.pl Poprosimy Cię o wypełnienie wszystkich niezbędnych informacji i w ciągu 30 dni od zgłoszenia reklamacji skontaktujemy się z Tobą. Jeśli doszło do uszkodzenia, należy zachować materiał opakowania w celu ewentualnego sprawdzenia uszkodzenia.
Co będzie potrzebne do złożenia reklamacji?
Jeśli przesyłka została uszkodzona, należy dołączyć fakturę lub oświadczenie o wartości towarów, zdjęcia uszkodzonej przesyłki, rodzaj i wielkość szkody oraz informacje o sposobie pakowania. W przypadku zaginięcia paczki należy dołączyć opis opakowania i towaru, fakturę za towar i zdjęcie wysyłanego towaru, jeśli jest dostępne. W przypadku opóźnień w dostawie przesyłek priorytetowych wystarczy podać numer zamówienia.
Kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od momentu wypełnienia wszystkich wymaganych informacji.
Czy muszę zachować materiały opakowaniowe?
Tak, należy je zachować w celu ewentualnej kontroli uszkodzeń.
Szybkie kontakty
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami.
info@paczkazagranice.pl