Zamawianie transportu
Odpowiedzi na najczęstsze pytania
Czy mogę złożyć zamówienie na kilka paczek?
Tak, wystarczy wybrać przycisk "Dodaj paczkę" w formularzu zamówienia.
Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
Paczkę można śledzić bezpośrednio na stronie internetowej przewoźnika w sekcji śledzenia przesyłek. Żeby zobaczyc gdzie się przesyłka znajduje, wystarczy wprowadzić jej numer.
Czy mogę utworzyć zamówienie, nawet jeśli nie jestem firmą?
Oczywiście oferujemy usługi nie tylko dla firm, ale także dla osób prywatnych.
Czy mogę wysłać paczkę z innego kraju?
Niestety, nie oferujemy jeszcze tej usługi. Dostarczamy przesyłki z Polski do innych krajów lub z innego kraju do Polski, także poza UE.
Czy mogę wysłać tylko paczki, czy także listy?
Przewozimy nie tylko paczki, ale także listy priorytetowe, palety czy kartony.
Mam inny adres odbioru i inny adres do faktury, czy to może stanowić problem?
W zamówieniu można podać oba adresy - adres odbioru i adres do faktury mogą być różne.
Szybkie kontakty
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami.
info@paczkazagranice.pl