Zamawianie transportu

Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Czy mogę złożyć zamówienie na kilka paczek?

Tak, wystarczy wybrać przycisk "Dodaj paczkę" w formularzu zamówienia.

Gdzie mogę śledzić przesyłkę?

Paczkę można śledzić bezpośrednio na stronie internetowej przewoźnika w sekcji śledzenia przesyłek. Żeby zobaczyc gdzie się przesyłka znajduje, wystarczy wprowadzić jej numer.

Czy mogę utworzyć zamówienie, nawet jeśli nie jestem firmą?

Oczywiście oferujemy usługi nie tylko dla firm, ale także dla osób prywatnych.

Czy mogę wysłać paczkę z innego kraju?

Niestety, nie oferujemy jeszcze tej usługi. Dostarczamy przesyłki z Polski do innych krajów lub z innego kraju do Polski, także poza UE.

Czy mogę wysłać tylko paczki, czy także listy?

Przewozimy nie tylko paczki, ale także listy priorytetowe, palety czy kartony.

Mam inny adres odbioru i inny adres do faktury, czy to może stanowić problem?

W zamówieniu można podać oba adresy - adres odbioru i adres do faktury mogą być różne.

Odebranie paczki gdziekolwiek w Polsce jeszcze dziś
Potrzebujesz wysłać paczkę za granice jak
najtaniej!

Szybkie kontakty

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami.

Śledzenie przesyłki

jasnoniebieskie tło pudełka
niebieska ikona bańki

1,000+

wycena usług

niebieski kciuk w górę

80,000+

zadowoleni klienci

ikona niebieskiego pudełka

100,000+

przesyłki wysyłane rocznie

Szybko, łatwo, kompetentnie. Otrzymałem lepszą ofertę cenową niż bezpośrednio od przewoźników. Wysoce rekomendowane.

Lukas M.

Jestem bardzo zadowolona, nasza firma korzysta z Państwa usług od kilku miesięcy i wszystko działa.

Michaela P.

Szybko, z Ostrawy do Brukseli w 3 dni. Usługa odbioru na czas, aktualizacje przez e-mail, łatwe śledzenie przesyłki.

Renata Z.

Wszystko poszło idealnie! Świetna obsługa dobre ceny.

Artem R.

Wyślij przesyłkę w dowolne miejsce, jakie przyjdzie Ci do głowy

Wiadomości i wydarzenia na e-mail

Adres e-mailWpisz adres e-mail
 forum icon Masz pytanie?
Napisz do nas.